måndag 10 juni 2013

Only serious hikers


Sjukt nära att ramla, men det var fotot värt! ;)


Carmel igår

family! <3

6 miles och 1600ft elevation gain. Tog 3h och nu är vi supertrötta. Alla slumrade lite när vi kom hem, sedan såg vi The Great Gatsby... Så himla bra! Wonderful day :) Toppen var så foggy btw, vi såg inget där. Bara längre ner. Absolut värt det ändå!! Älskar hiking!!
Igår var jag i Carmel med en kompis, det var superkallt.
I förrgår var jag och Masha på the mall, det slutade med att vi gick ända till PG där det fanns ett sketchy mall. Jag hade endast flipflops på. The mall var helt sjukt sketchy och var lite av en outlet, om jag någonsin spelar in en skräckfilm ska det vara där! Åt också alldeles för mycket froyo.

1 kommentar:

  1. Vilken häftig hike ni har gjort!
    Tycker jag känner igen bilden ovan. Jag kan ta fel, men är det inte ca 10-12 km söder om Carmel längs Highway 1? Om det är där jag tror så stannade Helena och jag straxt innan kröken och tog några kort norrut. Otroligt vackert!

    Kram
    Pappa

    SvaraRadera