torsdag 20 juni 2013

Saker jag ser framemot i Sverige

Okej, det är vissa saker som jag väntar mig rätt snart efter att jag kommer hem. Skojar ej. Familj och vänner är ju topp 1. Men detta är också på en topp 20 åtminstone;

- REGN. Ösregn, inte för kallt ute. SÅ HIMLA UNDERBART!! Här har vi nästan aldrig regn.
- Ljusa nätter!! Saknar att vara ute på kvällarna, ljust och varmt.
- Kanelbullar, så himla gott!
- Saknar snö och vinter rätt mycket också, men det kan nog vänta till november, december.
- Bada i en sjö.
- Köra bil (mamma, pappa. vi borde övningsköra asap!!)
- Bussar och tunnelbana!! Hoppas för tusan att strejken ska sluta. Bara åka var man vill.
- Min cykel. Bara kunna cykla över var som helst.
- Ni vet GB klassen Twister?? Kommer nog bli typ det första jag köper hemma... Så gott!!
- Saknar serri att hyra film!! Alla möjliga filmer mitt framför dig att välja på.

Sedan saknar jag alla därhemma så att träffa er slår nog allt! På måndag på flyget kommer jag serri vara så sjukt otålig på att komma fram. För på söndag säger vi hejdå till våra familjer, och på måndag kommer vi skiljas från våra utbytisar från vårt område. Efter att vi sagt hejdå till våra vfamiljer ska vi inte prata med dom förrens vi är i våra hemland, så jag kommer vara helt forever alone i typ SF när jag byter flyg eftersom hela Sverige sover då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar